تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۲
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۲۹۸۵۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

برگزاری گشت مشترک با حضور دستگاه‌های نظارتی از کارخانجات شن و ماسه

‌می‌متالز - حسب دستور استاندار به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار استان مبنی بر عدم افزایش قیمت خودسرانه و بدون ضابطه واحد‌های تولیدی شن و ماسه، تیمی متشکل از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل امور مالیاتی استان، رئیس محیط زیست شهرستان بویراحمد، پلیس امنیت اقتصادی، صدا و سیمای مرکز استان وجمعی از دستگاه‌های نظارتی از واحد ها‌ی شن و ماسه شهرستان بویراحمد بازدید نمودند.

به گزارش می‌متالز، حسب دستور استاندار به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار استان مبنی بر عدم افزایش قیمت خودسرانه و بدون ضابطه واحد‌های تولیدی شن و ماسه، تیمی متشکل از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل امور مالیاتی استان، رئیس محیط زیست شهرستان بویراحمد، پلیس امنیت اقتصادی، صدا و سیمای مرکز استان وجمعی از دستگاه‌های نظارتی از واحد ها‌ی شن و ماسه شهرستان بویراحمد بازدید نمودند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۷۵ واحد تولیدی در زمینه تولید شن و ماسه درسطح استان فعالیت مینماید گفت: در این گشت مشترک علاوه بر تخلف عدم ضوابط قیمت گذاری توسط تولیدکنندگان بعضی از این واحد‌ها نیز برداشت غیر مجاز از منابع طبیعی و ملی داشتند که با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی مراتب صورتجلسه و تشکیل پرونده گردیده است.

کریم روزبهان افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای تعدادی از این واحد‌ها توسط بازرسان این اداره‌کل که به تذکرات و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان تمکین نکرده بودند، گزارش بازرسی تشکیل وجهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

روزبهان در ادامه گفت: با کسانی که قصد برهم زدن نظام اقتصادی، اخلال و تعادل بازار را داشته باشند با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان به شدت برخورد قاطع و قانونی خواهیم نمود. وی در پایان از همشهریان درخواست نمود: درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، مراتب را به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آن‌ها رسیدگی گردد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده