تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۲۹۸۷۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره‌کل صمت کهگیلویه‌ و بویراحمد خبرداد:

شناسایی ۷۹۹ فقره تخلف در بازرسی‌‎های نوروزی/ قیمت کالا‌ها به‌طور مستمر رصد می‌شود

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که در بازرسی‌‎های طرح نوروزی، ۷۹۹ فقره تخلف در زمینه‌های مختلف شناسایی و متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

به گزارش می‌متالز، «کریم روزبهان» سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ از ۱۵ اسفندماه سال قبل تاکنون در حال اجراست، اظهار کرد: در این طرح تاکنون، ۱۰ هزار و ۷۷۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام و منجر به شناسایی ۷۹۹ فقره تخلف در زمینه‌های مختلف شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی‌های یاد شده تعداد ۶۹۶ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل و این مجموعه‌ها ۲۲ میلیارد و ۹۸میلیون ریال جریمه شدند.

سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرونده‌های اصناف متخلف استان برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۲۲۵ گشت مشترک با نهاد‌های نظارتی استان در سطح بازار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت سه طرح ویژه نظارتی اعم در زمینه ویژه نظارتی، خدمات سفر و ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد، ادامه داد: طرح نظارت بر سیستم عرضه و تقاضا در بازار مرکز استان در طول سال به‌طور جدی و مستمر ادامه دارد.

روزبهان با بیان اینکه قیمت کالا در بازار کهگیلویه و بویراحمد به‌طور مستمر رصد می‌شود و در صورت هرگونه افزایش با متخلفان برخورد خواهد شد، گفت: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اعلام کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده