تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۹۸۹۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم زابل در مجلس مطرح کرد؛

عملکرد وزارت صمت در حوزه رشد تولید قابل تقدیر است/ وزارت صمت، معدل کل دولت را افزایش داد

‌می‌متالز - نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی عملکرد وزیر صمت و این وزارتخانه در حوزه رشد تولید را قابل تقدیر و تشکر برشمرد.

به گزارش می‌متالز، «حبیب‌الله دهمرده» نماینده مردم شریف زابل در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از عملکرد مناسب وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت جدید اظهار کرد: وزارت صمت از نظر شاخص‌های مرتبط، رشد و ارتقای قابل قبولی داشته که در این راستا می‌بایست از وزیر صمت و همکاران‌شان تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه بسته شدن بند کمال‌خان از سوی دشمنان نظام برای ایجاد مشکل برای مردم خونگرم سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: وزیر صمت قول حمایت و همکاری لازم در خصوص رفع مشکلات معدن جهانجا و کارخانه لاستیک‌سازی سیستان و بلوچستان را مطرح کردند که امیدواریم هرچه زودتر این طرح‌ها عملیاتی شده و ضمن کمک به رشد تولید، در زمینه اشتغال‌زایی در این استان هم تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم شریف زابل در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل خود از وزیر صمت، افزود: آقای فاطمی‌امین، مردی صادق و وزیری کاری و فعال است که هم خود و هم وزارتخانه مطبوعش عملکرد مثبتی در این مدت از خود ارائه کرده‌اند.

دهمرده با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی آقای رئیسی در مورد رشد تولید به مقام معظم رهبری، گفت: باتوجه به مشکلات موجود، عملکرد وزارتخانه در حوزه رشد تولید بسیار مثبت بود و معدل کل دولت را افزایش داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده