تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۲۹۸۸۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد تولید جز با حذف قوانین دست وپا، گیر اتفاق نمی‌افتد/ صدور بیش از ۱۸۷ پروانه صنعتی در سال گذشته

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید گفت: رشد تولید و سرمایه‌گذاری مولد، منتج به اقتصاد پایدار و پویا می‌گردد.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان تالش به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر شرکت‌های صنعتی اظهار داشت: رشد تولید جز با حذف قوانین دست و پا گیر اتفاق نمی‌افتد و نیازمند روانکاری امور برای افزایش تولید و اشتغال هستیم.

وی با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری افزون بر ۱۸۷ واحد صنعتی در سال گذشته در گیلان، گفت: علاوه بر سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی در طرح‌های جدید ایجادی.

برای توسعه فعالیت واحد‌های موجود در سال گذشته، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و واحد‌های جدید احداث نیز برای نصب و تکمیل ماشین آلات از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند.

مدیرکل صمت گیلان؛ تلاش برای تحقق اهداف شعار سال را جز وظایف مهم نهاد‌های اقتصادی دانست و عنوان کرد: برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده این اداره کل با تمام ظرفیت‌ها به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری با تشکیل اتاق فکر و کار ویژه‌های تخصصی به کار گرفته خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید مشکل تامین زیرساخت زمین و برق و سرمایه در گردش چند واحد صنعتی برای احداث سالن جدید و تولید در شهرک صنعتی کشلی تالش به صورت میدانی حل و فصل گردید.

منبع: اخبار رشت پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده