تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۲۹۱۰

اخذ دستور وزیر راه برای چند پروژه در چهارمحال و بختیاری/ زیرساخت راه‌آهن تا پایان سال تکمیل شود

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به گرفتن دستور وزیر راه و شهرسازی جهت ۶ خطه کردن ورودی مرکز استان، گفت: به منظور ایجاد تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی قطب صنعتی شهرکرد نیز دستور وزیر اخذ شد.

به گزارش می‌متالز، بن و سامان در مجلس، احمد راستینه در حاشیه جلسه با وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مدیران فصل کاری را در استان از دست ندهند، گفت: ۱۸ کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار که در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد در هفته دولت سال جاری آماده بهره‌برداری است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: در این نشست آغاز عملیات اجرایی جاده فرخشهر _ شلمزار ظرف روز‌های آینده مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی جهت ۶ خطه کردن ورودی شهرکرد، افزود: همچنین به منظور ایجاد تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی قطب صنعتی شهرکرد (مسیر شهرکرد _ فرخشهر) دستور وزیر اخذ شد.

وزیر راه برای افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد دستور داد

راستینه با بیان اینکه درخواست تحویل منطقه گردشگری گرداب بن به شهرداری با دستور وزیر جهت انجام ابلاغ شد، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی جهت ضرورت افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد دستوراتی را صادر کرد.

وی توضیح داد: درخواست افزایش پرواز «شهرکرد _ مشهد» و پرواز «شهرکرد _ چابهار» با دستور وزیر ابلاغ شد که هر چه سریع‌تر رییس سازمان هواپیمایی کشور اقدام کند و گزارش آن را ارائه دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس توضیح داد: جهت کمک به اصلاح معابر و جاده‌های ارتباطی و بافت‌های فرسوده حوزه انتخابیه از سوی وزیر راه و شهرسازی دستوراتی اخذ شد.

وی ادامه داد: در این نشست بر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری از جمله راه و نهضت ملی مسکن تأکید شد.

تخصیص اعتبارات راه‌آهن استان باید امسال به صورت کامل انجام شود

راستینه با بیان اینکه راه‌آهن یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه چهارمحال و بختیاری است، گفت: با توجه به مصوبات سفر تخصیص اعتبارات باید امسال به صورت کامل انجام شود تا تکمیل زیرساخت راه‌آهن که جزو مصوبات سفر است تا پایان ۱۴۰۲ به سرانجام برسد لذا مقرر شد با توجه به مصوبات سفر این موضوع در اولویت اقدامات قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تکمیل جاده بن _ داران، جاده‌های مواصلاتی سامان _ قراقوش و سورشجان _ سودجان ۲ جاده مهم گردشگری در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و با درخواست وزیر راه و شهرسازی ۱۰۰ میلیارد تومان برای سرعت گرفتن این ۲ پروژه اعتبار پیش‌بینی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به سرعت گرفتن ساخت مسکن در استان، گفت: در این جلسه مسکن ملی و تسریع در واگذاری اراضی و قرارداد با انبوه‌سازان مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده