تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۰۲۹۶۷
معاون راه آهن کشور:

موانع توسعه راه آهن شمال شرق ۲ برطرف می‌شود

‌می‌متالز - معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: برای توسعه منطقه راه آهن شمال شرق ۲، مشکلاتی وجود دارد که تلاش می‌کنیم آن‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش می‌متالز، مرتضی جعفری بعدازظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران راه‌آهن شمال شرق ۲ اظهار کرد: منطقه راه‌آهن شمال شرق ۲ به لحاظ وجود منطقه آزاد اینچه‌برون یک نقطه مهم و حساس است.

معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن جمهوری اسلامی بیان کرد: البته برای توسعه این منطقه، مشکلاتی وجود دارد که تلاش برای برطرف کردن آن ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم در این آیین گفت: راه‌آهن از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه هر کشور بوده و در گلستان هم ظرفیت‌های خوبی در این خصوص وجود دارد.

سیدمحمد دهنوی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، همواره تلاش بر رفع کاستی‌های در حوزه ریلی بوده و باید با کار جهادی و برنامه‌محوری آن را جبران کرد.

وی به برخی از چالش‌های استان اشاره کرد و افزود: در دهه‌های گذشته که دلار ارزان و در دسترس فراوان وجود داشت، به گلستان توجه زیادی نشد و در شرایط فعلی باید این عقب ماندگی را با برنامه ریزی و مدیریت درست برطرف کرد.

دهنوی اضافه کرد: نباید بگذاریم حق مردم استان پایمال شود و بر اساس همین رویکرد برای گرفتن حقوق هم استان‌ها خواهیم کرد که نمونه آن را در پتروشیمی و خلیج گرگان مشاهده می‌کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده