تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۰۴۴۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

معادن باید به مسوولیت اجتماعی خود در قبال راه‌ها عمل کنند

‌می‌متالز - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادن باید در کنار مردم باشند، گفت: معادن باید به مسوولیت اجتماعی خود در قبال راه‌ها عمل کنند.

به گزارش می‌متالز، فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت راه‌های کوهین با بیان اینکه در دو سال اخیر ۷۴ کیلومتر راه روستایی در بخش کوهین زیرسازی و آسفالت شده است، اظهار کرد: در این مدت ۳۱ کیلومتر روکش آسفالت نیز در این بخش انجام شده است.

وی افزود: هرچند اقدامات انجام شده کم است و کافی نیست، اما نشان دهنده زحمات زیادی است که در حال انجام است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش کوهین مظلوم است، تاکید کرد: به دلیل روحیه بلند و مناعت طبع این مردم مطالبه کمتری از سوی آن‌ها انجام می‌شود، اما ما نباید نیاز‌های این بخش را نبینیم.

وی تاکید کرد: برای هر آسفالت یک کیلومتر جاده حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و بر همین اساس نیاز است بر حسن اجرا نیز نظارت شود.

محمدبیگی با بیان اینکه معادن باید در کنار مردم باشند، تصریح کرد: نمی‌شود مردم هزینه معادن را بدهند، اما معادن مسوولیت اجتماعی خود را انجام ندهند.

وی افزود: با تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) امضاء شده ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در قزوین ایجاد و برای ۸۰۰ کیلومتر نیز روکش باید انجام شود و امیدواریم با این اقدامات چهره راه‌های روستایی بخش کوهین نیز تغییر پیدا کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان یادآور شد: کوهین ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز گردشگری دارد و این امید وجود دارد که با اقدامات انجام شده این ظرفیت احیا شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده