تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۳۰۵۷۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شهروند خبرنگار زنجان؛

قطعی احتمالی آب روستای دلایرسفلی در پی احداث معدن ماسه

‌می‌متالز - شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از احداث معدن ماسه‌ای که می‌تواند منجر به قطع شدن آب روستای دلایرسفلی در استان زنجان شود، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روستای دلایر سفلی از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان دارای تپه ماسه می‌باشد در این مکان معدن ماسه احداث خواهد شد. از سوی دیگر چشمه آبی در این تپه وجود دارد که محل تامین آب شرب این روستا می‌باشد. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از قطع شدن این آب توسط احداث معدن ماسه خبر داد و از مسئولان درخواست کرد تا جلوی قطع شدن تنها منبع تامین آب این روستا گرفته شود.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام و عرض ادب، در نزدیکی روستای دلایرسفلی از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان تپه ماسه‌ای وجود دارد. اداره صنعت و معدن به مجوز احداث معدن ماسه را در این بخش داده است.

آب شرب روستا از چشمه‌ای که نزدیک این معدن است تامین می‌شود این آب با یک لوله به بالای تپه انتقال داده می‌شود تا اهالی به راحتی آب را برداشت کنند، اما اگر این معدن احداث شود دقیقا نزدیک چشمه می‌باشد و اگر بخواهند این تپه را برداشت کنند آب شرب یک روستا قطع خواهد شد. بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده ایم، اما کسی پاسخگو نیست خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده