تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۳۶
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۰۶۲۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان بررسی رأی اعتماد علی‌آبادی؛

نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی صمت چه گفتند؟

‌می‌متالز - در جریان رسیدگی به طرح رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان موافق علی آبادی به بیان ویژگی ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های وی و تأیید برنامه‌های وی پرداختند.

به گزارش می‌متالز، جلسه رسیدگی به طرح رأی اعتماد عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۳ خرداد با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور اکنون در حال برگزاری است.

در جریان این نشست، تعدادی از نمایندگان مجلس به بیان برنامه‌ها و توانمندی‌های وزیر پیشنهادی صمت پرداختند که به شرح زیر است:

علی آبادی در دولت کار کرده و بخش خصوصی را خوب می‌شناسد

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر صمت بیان داشت: علی آبادی، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه شریف، کارشناسی ارشد را از دانشگاه تهران و دکترای خود را از دانشگاه خواجه نصیر کسب کرده است که ما باید قدردان چنین مدیران خبره و تیزهوش باشیم.

نماینده مردم کرمان در مورد سوابق وی بیان داشت: مدیریت ابر پروژه‌های مانند سد سازی، تونل سازی، پل سازی، صنایع دفاعی، ساخت نیروگاه‌های پیشرفته، ساخت لوکوموتیو و صنایع ریلی پیشرفته و شروع عملیات برای خودرو‌های برقی همراه با بهره برداری و بهره وری و بهینه سازی بر اساس فناوری‌های نو یکی از ویژگی‌های مدیریتی علی آبادی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: مقامات عالی کشور در دورانی که وی مسئولیت مپنا را داشت به صراحت از عملکرد وی تجلیل کردند و این سخن بسیار راهبردی و راهگشا برای ماست که پی ببریم با چه مدیر توانمندی مواجه هستیم.

زاهدی بیان داشت: وزیر پیشنهادی صمت با بخش خصوصی آشنایی کامل دارد و این یک پالس مثبت برای دفاع از وی است.

وی اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد اشتغال کشور مرتبط با وزارت صمت است باید کسی در مدیریت این وزراتخانه قرار گیرد که بتواند در اشتغال‌زایی کار کند و ارتباط گسترده با بخش دولتی و خصوصی داشته باشد و اشتغال زایی را افزایش دهد.

زاهدی گفت: علی آبادی کسی است که در دولت کار کرده و بخش خصوصی را خوب می‌شناسد و می‌تواند نرخ اشتغال را در کشور افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده