تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۰۷۳۱۹
در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی موادمعدنی گهر ترابر سیرجان مطرح شد:

تقسیم سود ۱۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم «حگهر»

‌می‌متالز - شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی موادمعدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی عام) به دومین شرکت حمل و نقل کشور تا تاریخ ۱۴۰۲.۰۳.۲٣ در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات فرابورس ایران تبدیل شده و به لحاظ ارزش دارایی‌ها، دارایی این شرکت به مبلغ ۶۶.۴۲۲.۴ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی موادمعدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی عام) برای عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱ مورخ شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور ۷۹ درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد.

تقسیم سود ۱۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم «حگهر»

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل مهندس نجمی‌نوری توضیحاتی را در خصوص شاخص‌های عملکرد شرکت در سال مالی گذشته و برنامه‌های آتی شرکت ارائه کرد. همچنین مجمع در خصوص تقسیم سود، پس از رای‌گیری از سهامداران با تقسیم سود ١.٠٠٠ریالی به ازای هر سهم موافقت به عمل آورد.

نکته قابل توجه در صورت‌های مالی این شرکت این بود که میزان سود خالص شرکت مبلغ ۶.۷۱۹.۴۱۳ میلیون ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۸۹ درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین تا تاریخ ۱۴۰۲.۰۳.۲۳ قیمت هر سهم نسبت به قیمت عرضه اولیه افزایش ۱۵۱.۷ درصدی را تجریه کرده است.

بر این اساس شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی موادمعدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی عام) به دومین شرکت حمل و نقل کشور تا تاریخ ۱۴۰۲.۰۳.۲٣ در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات فرابورس ایران تبدیل شده و به لحاظ ارزش دارایی‌ها، دارایی این شرکت به مبلغ ۶۶.۴۲۲.۴ میلیارد ریال رسیده است. این عملکرد شامل گسترش حمل‌و‌نقل در حوزه‌های مختلف اعم از حمل و بارگیری محصولات داخل مجموعه گل‌گهر، حمل بار به صورت ریلی و حمل و نقل سبک بوده و همچنین میزان قرارداد‌های منعقد شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

تقسیم سود ۱۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم «حگهر»

در این مراسم مهندس نجمی نوری از اورهال و آماده به‌کاری ۲ دستگاه لکوموتیو GM و DF۸BI پس از سه سال توقف و ورود به خطوط ریلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: باتوجه به برنامه‌های آتی، گسترش حمل و نقل و پروژه‌های پیش‌رو و همچنین افزایش سرمایه، شرکت گهر ترابر به رشد قابل توجه و پایداری در صنعت حمل و نقل کشور خواهد رسید.

پس از صحبت‌های مدیر عامل و قرائت گزارش مقبول نسبت به عملکرد شرکت توسط بازرس و حسابرس قانونی شرکت، مجمع نسبت به دستورات جلسه تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمود.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده