تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۰۷۳۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان بورس در بازدید از صنایع استان یزد:

تقویت جایگاه دانش‌بنیان‌ها و ارتباط قوی‌ترشان با بورس را دنبال می‌کنیم

‌می‌متالز - مجید عشقی با تاکید بر توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: شرکت‌های کالا محور نمی‌توانند ارزش افزوده برای کشور ایجاد کنند، اما شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند این مهم را محقق سازند.

به گزارش می‌متالز، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوارق بهادار روز چهارشنبه در بازدید از یک شرکت دانش بنیان در یزد در جمع مدیران این شرکت گفت: یکی از مهمترین هدف‌های سازمان بورس، معرفی بازار سرمایه، حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان و گسترش آنان در سطح کشور است.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های سازمان بورس حضور در استان‌ها به صورت میدانی و ارتباط با شرکت‌های فناوی دانش بنیان و معرفی بازار سرمایه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در سطح استان و کمک به ارزرش افزوده کشور است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: هم اکنون دنیا به سوی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حرکت است و کشور ما ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

به گفته وی سال گذشته در زمینه معرفی بازار سرمایه اقدامات خوبی شده و امیدواریم با همکاری صنایع و مسوولان بتوانیم جایگاه شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط آن‌ها با بازار و بورس را قوی‌تر کنیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه به جد به دنبال حضور فعال و موثر دانش بنیان‌ها در بازار سرمایه هستیم گفت: این شرکت‌ها در بازار سرمایه فعال خواهند شد.

محمد دهقان منشادی افزود: به دنبال این موضوع هستیم که شرکت‌های دانش بنیان با بازار سرمایه بیشتر نزدیک و تطبیق داده شود.

وی اظهار کرد: یزد در زمینه شرکت‌های دانش بنیان در کشور پیشگام است و ما به دنبال استانداردسازی شرکت‌های دانش بنیان در استان هستیم.

در این نشست مسوولان شرکت دانش بنیان به ضرورت حمایت مادی و تقویت شرکت‌های دانش بنیان توسط دولت و سازمان بورس تاکید و گزارشی از ظرفیت‌های این واحد ارایه کردند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده