تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۰۷۵۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گشایش سه نمایشگاه تخصصی در تبریز

‌می‌متالز - سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنایع فولاد، لاستیک و رنگ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور تولیدکنندگانی از ۱۰ استان کشور گشایش یافت.

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه‌ها تا سوم تیر برای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان به این حوزه‌ها در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است.

بیستمین نمایشگاه‌های تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته گری، متالوژی و تجهیزات وابسته در سالن پروین اعتصامی با شرکت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، فارس، البرز و قزوین گشایش یافته است.

در این نمایشگاه صنایع فولاد، ریخته گری، متالوژی، مگنت‌های الکتریکی، ورق‌های گالوانیزه و استنلس استیل، ابزار برقی صنعتی، لوله و پروفیل، قطعات نسوز، تجهیزات مغناطیسی، فروش و خدمات آنالایز، میلگرد، ماشین آلات معدنی و راهسازی، قطعات آهنگری فولاد، انواع شمش آلومینیوم، دستگاه‌های جوشو برش، انواع فرآورده‌های نسوز، سازه‌های فلزی سبک و سنگین و تولید سنجشگر‌های هسته‌ای به نمایش گذاشته شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی لاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی نیز در سالن شهریار با شرکت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، یزد و قزوین دایر شده است.

در این نمایشگاه ها، ماشین الات تزریق پلاستیکو صنعتی، مواد اولیه، محصولات پلیمری، مستربچ و کامپاند، محصولات پلاستیکی آشپزخانه، قطعات لاستیکی خودرو، دستگاه‌های آزمایشگاهی و کنترل کیفی، سیلندر و مارپیچ، انوع رنگ‌های صنعتی، رزین و اسپری‌های صنعتی، حلال‌های شیمیایی، تینر، انواع چسب، درزگیر و عایق رطوبتی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما آذربایجان شرقی

عناوین برگزیده