تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۰۷۷۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

برگزاری مزایده محدوده‌های معدنی سرمایه‌گذاری در زنجان

‌می‌متالز - معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مزایده ۵ محدوده اکتشافی و ۴ محدوده معدنی سرمایه‌گذاری در زنجان انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نقی خدایی از برگزاری مزایده واگذاری محدوده‌های معدنی به صورت بسته سرمایه‌گذاری در زنجان خبر داد و اظهار داشت: بازگشایی پاکت‌های الف مزایده محدوده‌های اکتشافی و معدنی استان در قالب بسته سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی افزود: در این مزایده فعالیت‌های معدنی ۵ محدوده اکتشافی و ۴ پروانه بهره‌برداری به صورت بسته سرمایه‌گذاری به مزایده گذاشته شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فرآیند انتخاب برندگان این مزایده، گفت: در جلسه بازگشایی پاکت‌های “ب”، اسناد و مدارک متقاضیان بررسی شد و در جلسه بازگشایی پاکت‌های “ج” بر حسب قیمت‌های اعلامی برنده مزایده مشخص خواهد شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ظرفیت اسمی معادن استان ۱۳ میلیون تن است تصریح کرد:، اما سال گذشته ۸ میلیون تن مواد معدنی از معادن استان استخراج شد.

خدایی با اشاره به اینکه فرآوری تمام مواد معدنی استخراج شده در استان زنجان انجام نمی‌شود گفت: با این حال فرآیند برداشت تا فرآوری برخی از مواد معدنی همانند سرب و روی تماما در استان انجام می‌گیرد.

منبع: موج رسا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده