تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۰۸۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ساخت "استودیو بورس" در دستور کار بورس تهران

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران اعلام کرد: در راستای فراهم ساختن بستر‌های لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ سهامداری و ارتقای سطح سواد مالی آحاد جامعه، بورس تهران بر آن است تا بخشی از فضای ساختمان خود را با مشارکت رسانه‌ها، به ساخت و تجهیز "استودیو بورس" اختصاص دهد.

به گزارش می‌متالز، محمدصاحب بیانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران با ذکر مطلب فوق گفت: تأثیر رسانه‌های جمعی بر آگاهی بخشی، شفافیت بیشتر و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران بر کسی پوشیده نیست. به همین منظور بورس تهران در راستای فراهم ساختن بستر‌های لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ سهامداری و ارتقای سطح سواد مالی آحاد جامعه و همچنین ایجاد زمینه‌ای برای مشارکت با رسانه‌ها درتولید محتوای با کیفیت، در نظر دارد بخشی از فضای ساختمان خود را در قالب قرارداد "ساخت، بهره‌برداری و واگذاری"، جهت تولید محتوای آموزشی و خبری مرتبط با بازار سرمایه در اختیار رسانه‌های متقاضی و دارای صلاحیت قرار دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه‌های حوزه بازار سرمایه در اطلاع‌رسانی به موقع اخبار بازار، خاطرنشان کرد: در همین راستا از کلیه رسانه‌های فراگیر حوزه اقتصاد و بالاخص رسانه‌های تخصصی بازار سرمایه، دارای مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح، درخواست می‌شود برنامه‌ها، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات خود را ظرف مدت یک هفته به بورس تهران اعلام کنند، تا پس از بررسی نهایی و جمع بندی امتیازات متقاضیان نسبت به انتخاب رسانه دارای صلاحیت اقدام شود.

گفتنی است رسانه منتخب طی یک قرارداد حقوقی می‌بایست استودیو را ساخته و تجهیز کند و در پایان قرارداد، همه امکانات در مالکیت بورس تهران قرار خواهد گرفت.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده