تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۵۷
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۱۵۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس قوه قضاییه:

دولت و... مسوول توضیح درباره وضعیت بورس و نگرانی۵۰ میلیون سهامدار هستند

‌می‌متالز - رییس قوه قضاییه با اشاره به نگرانی ۵۰ میلیون سهامدار از وضعیت بورس، خواستار توضیح ابهامات از سوی دولت، سازمان بازرسی و شورای عالی بورس شد.

به گزارش می‌متالز، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به گذشت چهار ماه از سال، گفت: دولت و مجلس باید برنامه‌ها را در جهت تحقق شعار سال برای مردم و دستگاه‌ها توضیح دهند. باید اقدامات هر سال با سال قبل تفاوت داشته باشد و از فعالیت‌های سالم اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها حمایت و موانع کسب و کار را رفع کرد.

وی افزود: بورس یکی از مسائلی است که در باب آن فضاسازی و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند. دولت این مساله را تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده باید چه کار کنند. زمانی مطرح شد ۵۰ میلیون کد بورسی وجود دارد که نشان می‌دهد جمعیت کثیری درگیر مقوله بورس هستند.

اژه‌ای ادامه داد: حرف و حدیث‌هایی در خصوص این مقوله مطرح است. هیچ قضاوتی نکرده، اما سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت، موضوعات این بازار را برای مردم توضیح دهند تا دشمن نتواند سوء‌استفاده کند و موضوع به مشکل تبدیل نشود. چرا که عده زیادی با بورس آشنا نبودند، اما وارد آن شدند و بعضاً هم احساس می‌کنند متضرر شدند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
یازده ماه پیش
یازده ماه پیش
یازده ماه پیش
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد