تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۱۲۲۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
دبیر نظام پیشنهادات واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

مشارکت ۹۰ درصدی کارکنان احیا در پیشنهادات

‌می‌متالز - دبیر نظام پیشنهادات واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان گفت: با مشارکت بیش از ۹۰ درصدی کارکنان واحد احیا در پیشنهادات، این واحد حضور بسیار فعالی در این زمینه داشته و اغلب چالش‌های این واحد با ارائه پیشنهادات برطرف شده است.

به گزارش می‌متالز، علی نظری با اشاره به اهمیت ارائه پیشنهاد جهت بهبود فرآیند‌های سازمان و جلوگیری از حوادث، بیان کرد: بارش افکار یکی از ایده‌هایی است که در نظام پیشنهادات در جهت رفع مشکلات و استفاده از ایده‌های جدید انجام می‌شود. در این خصوص می‌توان گفت واحد احیا مستقیم در شرکت فولاد هرمزگان پرجمعیت‌ترین کمیته پیشنهادات را تشکیل می‌دهد و طی سال‌های اخیر توانسته سطح خود را به‌طور مرتب ارتقا دهد و به حد بسیار مطلوبی برسد. به‌طوری‌که در سال گذشته کمیته پیشنهادات احیا مستقیم جزو بهترین کمیته‌ها در فولاد هرمزگان شد.

وی از برگزاری جلسه بارش افکار واحد احیا مستقیم با حضور رؤسا، سرپرست‌ها و کارشناسان این واحد با موضوع ارائه پیشنهادات به‌منظور کاهش حوادث، به‌ویژه حریق در واحد احیا مستقیم در تاور‌های ۰۳ و ۰۵ خبر داد و گفت: خوشبختانه حاضران در این جلسه ایده‌های بسیار خوبی مطرح کردند که ماحصل و جمع‌بندی ایده‌های مطرح‌شده، پیشنهاداتی برای ثبت در کمیته بود.

دبیر نظام پیشنهادات واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان تأکید کرد: کمیته پیشنهادات احیا مستقیم اقدامات متعددی را مانند بارش افکار، مروجین و برگزاری جلسات متعدد با موضوع بررسی پیشنهادات صورت داده است و نتیجه اقدامات انجام‌شده این بوده است که کمیته از مشارکت ۳۰ تا ۴۰ درصدی کارکنان در سال ۱۳۹۹ در پیشنهادات، به بیش از ۹۰ درصد مشارکت در سال ۱۴۰۱ رسید.

منبع: فولاد هرمزگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده