تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۲
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۱۳۸۳۱
سرویس خبر : انرژی

سهمیه هر کارت سوخت چند لیتر بنزین است؟

‌می‌متالز - وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه‌ای در این خصوص نداریم.

به گزارش می‌متالز، جواد اوجی گفت:خوشبختانه تولید بنزین در پالایشگاه‌های کشور بدون وقفه در جریان است و هیچ کمبود سوختی در کشور وجود ندارد.

او گفت: با توجه به سفر‌های تابستانی در کشور مصرف سوخت در این ایام افزایش یافته است، اما در شرایط کنونی ذخایر سوخت کشور به ۱۵۰ میلیون لیتر می‌رسد.

اوجی گفت: تا به امروز هیچ جایگاه سوختی در کشور تعطیل نیست و سوخت‌گیری طبق روال ادامه دارد، خوشبختانه ذخایر سوخت کشور مطلوب است و تمامی پالایشگاه با تمام توان در حال تولید سخت هستند.

وزیر نفت گفت: خواهشی که از هموطنان داریم این است که به شایعه افزلیش سوخت توجه نکنند، ما هیچ برنامه و بخشنامه‌ای در این زمینه نداریم.

او گفت: توصیه ما این است که هموطنان از کارت سوخت خود استفاده کنند به طوریکه ۶۰ لیتر ۱۵۰۰ تومانی و ۱۵۰ لیتر ۳هزار تومانی در کارت سوخت است.

او گفت: خوشبختانه در گذشته کارت سوخت خودرو ۶ ماهه به دست متقاضیان می‌رسید، اما الان یک‌ماه این کارت به دست صاحب خودرو می‌رسد.

اوجی در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی گفت: توصیه ما این است که حتما از کارت سوخت شخصی استفاده شود چرا که این کار باعث جلوگیری از قاچاق سوخت خواهد شود

به گزارش خبرآنلاین، وزیر نفت گفت: کارت هیچ جایگاهی جمع نشده، بلکه محدود شده است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده