تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۳۱۶۱۱۷
سرویس خبر : صنایع کوچک
در دومین روز از سفر به استان مرکزی رقم خورد؛

حضور وزیر صمت در شهرک صنعتی فرمیهن و بازدید از گروه صنعتی امیرکبیر

‌می‌متالز - وزیر صمت در نخستین برنامه ازروز دوم سفر به استان مرکزی، با حضور در شهرک صنعتی فرمهین در شهر فراهان، از گروه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز شنبه و در دومین روز از سفر به استان مرکزی، در شهرک صنعتی فرمهین در شهر فراهان حضور یافت و از گروه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد.

شرکت کبیر ریس در شهرک صنعتی فرمهین از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی امیرکبیر بوده که احداث آن از سال ۱۳۸۲ آغاز و در سال ۱۳۸۵ پایان یافته است. این مجموعه در ۳ واحد مجزا و در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع واقع در شهرستان فراهان استان مرکزی احداث شده است. در این واحد ریسندگی انواع نخ‌ها با ترکیبات مختلف تولید می‌شود به شکلی با ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی انواع نخ پنبه‌ای، پنبه‌ای پلی‌استر، ویسکی و ... از سایز ۱۰ تا ۵۰ را تولید می‌شود.

وزیر صمت همچنین قرار است امروز با حضور در شهرستان‌های اراک، دلیجان، فراهان، محلات و خمین، از چندین مجموعه تولیدی و صنعتی دیگر هم بازدید کرده و کلنگ عملیات اجرایی طرح توسعه یک واحد تولیدی در این استان را به زمین بزند.

دیدار با آیت‌الله «قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرسستان اراک، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالان اقتصادی استان، بازدید از مجموعه تولیدی واگن پارس مپنا از دیگر برنامه‌های صبح امروز وزیر صمت در سفر به استان مرکزی است.

گفتنی است، پیش از این وزیر صمت برای افتتاح پروژ‌های عمرانی و بازدید از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی، به استان‌های خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، سمنان، همدان، کرمانشاه و اصفهان سفر کرده بود و حضور در استان مرکزی، هشتمین سفر استانی وی محسوب می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده