تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۱۶۵۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان زنجان خبر داد؛

آغاز تشدید بازرسی‌ها از ۱۵ شهریورماه در زنجان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان زنجان اعلام کرد که در آستانه بازگشایی مدارس، طرح تشدید بازرسی از ۱۵ شهریورماه در سطح استان آغاز و به مدت یک‌ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، «مجید گلشنی» مدیرکل صمت استان زنجان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طرح تشدید نظارت بر عرضه اقلام مرتبط با ایام بازگشایی مدارس و دانش‌آموزان از ۱۵ شهریورماه در سطح استان آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح نظارت بر مراکز عرضه نوشت افزار، پوشاک و کیف و کفش با حضور بازرسان صمت و اتاق اصناف تشدید شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

مدیرکل صمت استان زنجان ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۶ شهریور ماه در استان، بازرسان در این نمایشگاه حضور داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به مبادی دریافت گزارشات مردمی اضافه کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۱۲۴، یا سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir و یا با ورود به سامانه سرند به آدرس zanjan.sarand.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ گزارش دهند.

گلشنی همچنین گفت: گزارشات رسیده به محض دریافت رسیدگی شده و به‌طور میانگین حداکثر دو یا سه روزه نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده