تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۱۶۵۷۸
سرویس خبر : انرژی

اجرای طرح‌های مدیریت پیک تا ۱۵شهریور

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق، تاکید کرد که اجرای طرح‌های مدیریت پیک تا پانزدهم شهریور با جدیت ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، کامبیز ناظریان اظهار کرد: با نزدیک شدن به نیمه شهریور، امسال نیز همچون سال گذشته، برگ زرین دیگری در کارنامه عملکرد وزارت نیرو در حوزه کنترل پیک بار و حفظ پایداری شبکه برق ثبت شده است. با تلاش شبانه روزی همکاران خانواده بزرگ توزیع برق پایتخت و همراهی ارزنده مردم شهر تهران، شاهد بودیم که کوچک‌ترین اختلال و محدودیتی در تامین برق این کلان‌شهر در تابستان سال‌جاری با وجود افزایش کم‌سابقه متوسط دمای هوا پیش نیامد و این موفقیت نشان دهنده تعهد و آگاهی عمومی و همراهی و همدلی مردم در راستای تحقق اهداف ملی است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به مدل‌های هواشناسی پیش‌بینی‌شده و تداوم موج گرما در هفته جاری و همچنین روند اجرای طرح‌های مدیریت پیک که پیش از این نیز اعلام شده است، نظارت بر روند اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در راستای پایداری شبکه تا نیمه شهریورماه با جدیت ادامه دارد. در همین راستا از همه مشترکان به ویژه مشترکان بزرگ اداری، تجاری و صنعتی درخواست داریم در چند روز پیش رو نیز با تداوم همکاری خود به حفظ پایداری شبکه و تداوم ارائه خدمات به مشترکان کمک کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده