تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۱۶۶۲۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار کرمان:

عدد ناچیزی از حقوق دولتی معادن به استان کرمان ابلاغ شد

‌می‌متالز - استاندار کرمان با اشاره به ابلاغ عدد ناچیز به استان بابت وصول حقوق دولتی معادن در سال جاری، گفت: سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن باید پیگیری شود.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده مبلغی از اعتبار تملک دارایی از بودجه سال قبل در حساب دستگاه‌های اجرایی استان مانده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌هایی که تملک دارایی سال قبل خود را تا پایان شهریورماه جذب نکنند، در حوزه هزینه‌ای کمترین اعتبار را به آن‌ها داده و در تملک دارایی تخصیصی به آن‌ها نخواهیم داد.

استاندار کرمان با اشاره به ابلاغ عدد ناچیز به استان بابت وصول حقوق دولتی معادن در سال جاری، بیان کرد: نباید این کار به پایان سال موکول شود و مسئولان استان باید سهم کرمان از حقوق دولتی معادن را با جدیت پیگیری کنند.

مهدی حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن استان کرمان به حساب خزانه واریز شده است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد حقوق دولتی معادن کشور متعلق به استان کرمان است.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه گفت: همه نگاه‌ها به این برنامه خواهد بود و باید با نگاه کارشناسی و استفاده از ظرفیت وزارتخانه و نمایندگان مجلس، این ظرفیت دنبال شود و نباید آن را شوخی بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان کرد: پنج سال آینده توسعه کشور در این برنامه است و مدیران باید در برنامه‌ریزی نقش آفرینی کنند تا بازخورد مناسبی به مجلس داده شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده