تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۱۸۰۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بهره برداری فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا در اهواز

‌می‌متالز - فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا، تولید کننده انواع لوله و پروفیل روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

علی مهدی پور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اعتبار هزینه شده برای ساخت این شرکت را یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با راه اندازی آن برای ۶۰ نفر به طور مستقیم و برای ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی افزود: برای ساخت فاز ۲ شرکت فولاد تجارت صدرا بیش از ۵ میلیون یورو اعتبار باید تامین شود.

مهدی پور به آغاز عملیات اجرایی ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز، ۲۰۰ انشعاب پلی اتیلن و فاز اول توسعه شهرک ۲ اهواز با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال اشاره کرد و ادامه داد: همچنین ورودی جدید شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

تولید سالانه ۱۰۶ هزار تن محصول در فولاد تجارت صدرا

موسی احمدیان، مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا با بیان اینکه ساخت این شرکت از سال ۱۴۰۰ آغاز شد، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، سالانه ۱۰۶ هزار تن تولید خواهد داشت.

وی سرمایه در گردش این شرکت برای تامین مواد اولیه را ۵ هزار میلیارد ریال است برای هزینه ۲ ماه تولید عنوان کرد و افزود: در طرح توسعه این شرکت ساخت لوله تا ۶ اینچ برای مصارف خانگی و صنعتی و از ۶ تا ۱۲ اینچ برای مصارف صنعتی برنامه ریزی شده است.

به گفته احمدیان؛ در طرح توسعه امکان ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر به طور مستفیم و ۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم فراهم می‌شود و حمایت مسئولان استان برای توسعه این شرکت ضروری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما خوزستان

عناوین برگزیده