تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۸۷۲۶
رئیس تحول دیجیتال و تکنولوژی عملیاتی فولاد مبارکه مطرح کرد؛

مشارکت ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در رویداد هوش مصنوعی جایزه مصطفی (ص) /فولاد مبارکه تجربیات تشخیص عیوب خطوط را به اشتراک می‌گذارد

‌می‌متالز - رئیس تحول دیجیتال و تکنولوژی عملیاتی فولاد مبارکه گفت: ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در رویداد هوش مصنوعی جایزه ملی مصطفی (ص) مشارکت دارند.

به گزارش می‌متالز، مهدی اشرفی نصرآبادی با اشاره به برگزاری رویداد هوش مصنوعی در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه هوش مصنوعی است.

وی افزود: هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی‌های جدیدی است که در صنعت به عنوان یکی از شاخص‌های انقلاب صنعتی شناخته می‌شود و دارای الگوریتم‌هایی است که در تصمیم گیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس تحول دیجیتال و تکنولوژی عملیاتی فولاد مبارکه با بیان اینکه هوش مصنوعی در صنعت دارای کارکرد‌هایی مانند شناسایی عیوب، مباحث مرتبط با تحلیل داده‌ها، الگوریتم‌های یادگیری ماشین و اقداماتی مانند شناسایی رفتار‌های روتین ماشین و سپردن عملیات کامل ماشین به آن است، ادامه داد: صنایع کشور همپای صنایع دنیا درصدد استفاده از این فناوری برای پیشرفت و توسعه هستند.

وی با بیان اینکه از این رو در رویداد جایزه مصطفی (ص) شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی دارای دستاورد‌های خوبی هستند به بیان و ارائه تجربیات و داشته‌های خود می‌پردازند، اضافه کرد: در این رویداد بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.

اشرفی نصرآبادی در خصوص مشارکت فولاد مبارکه در رویداد هوش مصنوعی جایزه ملی مصطفی (ص) نیز گفت: فولاد مبارکه در حوزه هوش مصنوعی دارای تجربیات اولیه در زمینه شناسایی و تشخیص عیوب خطوط بوده و در این زمینه تجربیات خود را ارائه خواهد داد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده