تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۷
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۹۶۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در پاسخ به خبرنگار مطرح شد؛

حضور مستمر صندوق توسعه دربازار

‌می‌متالز - رئیس سازمان بورس و اوراق گفت:صندوق توسعه بازار بر اساس رویه‌ای که در آیین نامه سرمایه گذاری خود دارد به صورت مستمر در بازارسرمایه حضور دارد.

به گزارش می‌متالز، مجیدعشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری با اصحاب رسانه درپاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه صندوق توسعه بازار ۶ همت سهام تبعی فروخته است، چه برنامه‌ای برای منابع جذب شده دارید، گفت: صندوق توسعه بازار بر اساس رویه‌ای که در آیین نامه سرمایه گذاری خود دارد به صورت مستمر در بازارسرمایه حضور دارد و زمانی که لازم باشد در واقع ورود پیدا می‌کند و اقدام به خرید و فروش می‌کند.

وی افزود: صندوق توسعه بازار این منابع را هم مانند منابع خود سرمایه گذاری می‌کند. در این مدت با توجه به شرایطی که بازار سرمایه داشته بخشی از این منابع را خرید کرده و در حال تایید است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه بیان داشت: همچنین تغییری در استراتژی صندوق توسعه بازار ایجاد نشده است و اگر نیاز باشد مجدد با توجه به استقبالی که از طریق نهاد‌های مالی و صندوق‌ها از این اوراق تبعی شده است، تامین مالی از محل بازار و به پشتوانه سبد سهامی که دارد ادامه خواهد یافت و تغییری در استراتژی معاملاتی انجام نشده بود و مطابق با استراتژی قبلی است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده