تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۳۲۰۱۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مطرح کرد:

آغاز دومین مزایده بزرگ معدنی در جنوب کرمان در سال جاری

‌می‌متالز - مدیرکل صمت جنوب کرمان از برگزاری دومین مزایده معدنی در سال ۱۴۰۲ در جنوب کرمان توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مسلم مروجی فرد با بیان اینکه فاز جدید توسعه و پیشرفت جنوب کرمان از طریق برگزاری مزایده محدوده‌های معدنی این منطقه کلید خورده است، اظهار داشت: در دومین مزایده بزرگ معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در سال جاری که از روز یکشنبه ۱۶مهرماه آغاز شده ۲۵۷ محدوده معدنی (بهره برداری و اکتشافی) به مزایده گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از فعالان حوزه‌های معدن دعوت می‌شود برای شرکت در این مزایده، به سامانه تدارکات دولت یا نشریات کثیر الانتشار چاپ یکشنبه ۱۶ مهر ماه یا اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه نمایند.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به رشد و توسعه ایجاد شده در جنوب کرمان بواسطه فعالیت معادن و احداث صنایع معدنی در این منطقه، گفت: با توجه به مزایده‌هایی که در سال جاری در این منطقه برگزار شده یا در حال برگزاری است و ورود شرکت‌های معتبر و بزرگ برای سرمایه گذاری، توسعه و پیشرفت جنوب کرمان شتاب دو چندانی گرفته است.

مروجی فرد بیان داشت: اشتغال پایدار و افزایش تولید ملی از برنامه‌ها و اهداف محقق شده دولت مردمی آیت الله رئیسی در حوزه صنعت و معدن در جنوب کرمان است که باعث تحول در اقتصاد خانواده‌های این منطقه شده است.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

عناوین برگزیده