تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۲۱۹۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرعامل شستا از شرکت معدنی املاح ایران در گرمسار

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور در مجتمع تولیدی گرمسار، از خطوط تولیدی محصولات و همچنین روند اجرایی و پیشرفت پروژه سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شستا از شرکت معدنی املاح ایران در گرمسار

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) به اتفاق امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین و هیات همراه، با حضور در مجتمع تولیدی گرمسار، از خطوط تولیدی محصولات و همچنین روند اجرایی و پیشرفت پروژه سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این شرکت قرارگرفت.

مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیریت و پرسنل مجموعه گفت: شرکت معدنی املاح ایران از شرکت‌های خوب و سودآور هلدینگ صدرتامین است و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تست‌های انجام شده در پروژه سولفات پتاسیم، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری کامل برسد و با افتتاح پروژه‌های در حال اجرا، این شرکت بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به پیشتاز بودن این شرکت در حوزه معدن، بررسی محدوده‌های جدید معدنی و سرمایه‌گذاری جهت استحصال محصولات جدید در دستور کار شرکت قرار گیرد.

شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۳۶۳ باهدف اکتشاف، استخراج و فرآوری املاح مختلف معدنی تبخیری تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۷۵ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و به شرکت سهامی عام تبدیل شد. هم اکنون با دو مجتمع تولیدی و دو طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه شده در ایران است.

منبع: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده