تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۲۲۱۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شستا و گروه توسعه ملی برگزارشد

‌می‌متالز - تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با حضور مدیران عامل این شرکت‌ها به امضا رسید.

به گزارش می‌متالز، این آیین با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و مدیران ارشد دو هلدینگ برگزار شد.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این جلسه گفت: فی مابین شستا و گروه توسعه ملی سرمایه‌گذاری‌های مشترکی وجود دارد. استفاده از مشترکات سرمایه‌گذاری می‌تواند در اصلاح پرتفوی بنگاه‌های تابعه اثرگذار باشد.

وی افزود: در جلسات پیش از این با مدیرعامل محترم گروه توسعه ملی در خصوص لزوم هم‌افزایی صحبت‌هایی مشترکی انجام شده بود که نتیجه آن امروز به امضای تفاهم‌نامه فی مابین دو شرکت خواهد انجامید.

مدیرعامل شستا تشریح کرد: تصمیم گیری یکی از چالش‌های مهم در بنگاه هاست. اعتقاد داریم اگر در سهام مدیریتی بنگاه‌ها تمرکز صورت پذیرد قطعا قدرت تصمیم گیری افزایش می‌یابد. این موضوع تاثیر مستقیم بر رشد سرمایه‌گذاری در مجموعه‌ها دارد.
حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در این جلسه گفت: امروز با خوشنام‌ترین هلدینگ چند رشته‌ای کشور وارد یک همکاری مشترک می‌شویم. این هم‌افزایی میتواند یک نماد و جلوه برای شرکت‌های بزرگ در کل کشور باشد.

وی افزود: هم افزایی ما می‌تواند در پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت‌هایی که سهام مشترک داریم اثر گذار باشد.

مدرس خیابانی بر لزوم تشکیل یک تیم جهت پیگیری اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه تاکید کرد و افزود: اعتقاد داریم اجرای این تفاهم نامه باید در اسرع وقت آغاز و پیگیری شود.

بر اساس این گزارش، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت‌های موجود فی مابین شستا با گروه توسعه برای ایفای نقش فعالانه در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده در سیاست‌های کلی و مصوب تامین اجتماعی ابلاغی معظم له به سازمان تامین اجتماعی و پیشگامی در تقویت مشارکت‌های راهبردی و بستر‌های هم­ افزایی فی‌مابین با توجه به سیاست‌های هم افزایی در مجموعه­‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.

همکاری جهت مشارکت و سرمایه گذاری مشترک در صنایع هدف، همکاری مشترک برای همسو سازی سیاست‌های بنگاه داری در شرکت‌های دارای سهامداری و منافع مشترک، تشکیل کنسرسیوم‌های مشترک تخصصی در صنایع هدف بمنظور بررسی و ارائه راهکار در خصوص موضوعات اقتصاد کلان کشور و همکاری مشترک در راستای تقویت سرمایه گذاری با محوریت اشتغال آفرینی، محرومیت زدایی و تحقق عدالت سرمایه گذاری در سطح کشور از جمله محور‌های همکاری ذکر شده در این تفاهم نامه است.

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شستا و گروه توسعه ملی برگزارشد

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شستا و گروه توسعه ملی برگزارشد

منبع: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده