تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۲۴۸۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس مطرح کرد؛

رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در استان فارس

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس اعلام کرد که در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحد‌های راکد استان، موضوعات و چالش‌های ۷۲ طرح و واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش می‌متالز، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحد‌های راکد استان گفت: مسائل، موضوعات و چالش طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس به ریاست «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و دبیری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و با حضور سایر اعضاء کارگروه و روسای بانک‌های عامل وکارشناسان ذی‌ربط مورد گفتگوی کارشناسی قرارگرفت که در این راستا راهکار‌ها و تصمیمات راهگشا اتخاذ شد.

وی افزود: فعالیت طرح‌ها، واحد‌های تولیدی و اقتصادی مطرح شده در جلسه مذکور در زمینه نمک، طرح تولید تراکتور، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، طرح تولید هیدرو کربن‌های سبک و سنگین، چینی آلات بهداشتی، فرآورده‌های لبنی، تیرچه و بلوک و… بود که موضوعات آزادسازی وثایق، تخصیص زمین مورد نیاز، انتقال سند، تامین انرژی، درخواست تسهیلات، تامین آب مورد نیاز از طریق حفرچاه، فرآورده‌های لبنی و … در کارگروه بحث، بررسی و با تصویب مصوبات لازم گره‌گشایی شد.

مدیرکل صمت استان فارس اضافه کرد: سیاست دولت سیزدهم در رشد تولید و بازگشت واحد‌های تولیدی غیرفعال و راکد به چرخه تولید است که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد.

ایزدی همچنین گفت: در این راستا ارتقاء سطح تولیدات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی همچنین حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، پیگیری رفع مشکلات واحدها، برنامه‌ریزی، تامین زیرساخت ها، حمایت از کسب و کار‌ها و بنگاه‌های کوچک و بزرگ به تولید کنندگان دلگرمی می‌دهد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده