تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۲۵۲۴۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

زمان پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی اعلام شد

‌می‌متالز - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: کمتر از یک ماه دیگر پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی روستایی آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۰۰ هزار متقاضی وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آماده معرفی به بانک هستند.

صالحی افزود: پیگیری‌های اداری برای اخذ تضامین از سازمان برنامه و بودجه به بانک مرکزی برای افزایش مبلغ وام روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در حال انجام شدن است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پس از دریافت ضمانت‌ها و ابلاغ به بانک ها، کمتر از یک ماه دیگر پرداخت این تسهیلات آغاز می‌شود.

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی در کرمانشاه

رامین الماسی اظهار کرد: وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان با سود پنج درصدی افزایش یافته و وام شهری نیز ۵۵۰ میلیون تومان ۱۸ درصد مقرر شده که متقاضیان اگر از شهر به روستا مهاجرت معکوس کنند، می‌توانند بین دو وام ساخت شهری و روستایی یکی را انتخاب کنند.

وی افزود: واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در کشور برای امسال مصوب شده که استان کرمانشاه می‌توانند پیشرو باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر سال در کشور ساخت ۲۰۰ هزار واحد روستایی در دستور کار بوده که امسال به ۳۵۰ هزار واحد رسیده و در دولت مصوب شده است.

الماسی بسیاری از متقاضیان را حائز سه شرط عنوان کرد و ادامه داد: برای متقاضیان سابقه سکونت پنج سال است که اگر این سابقه سکونت برداشته شود گره‌گشایی می‌شود چرا که هرچه نیاز‌ها در روستا تأمین شود، این روند تسریع می‌شود.

وی ادامه داد: در روستا‌ها برای واگذاری زمین در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت منعی نداریم و این امر به پیشبرد موضوع تأمین مسکن در روستا‌ها کمک می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده