تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۰۷
بازدید: ۹۶۹
کد خبر: ۳۳۰۵۹۵
سرویس خبر : پیمانکاران

مدیرعامل شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE) منصوب شد

‌می‌متالز - با تصمیم هیات مدیره شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE)، دکتر «سپهر اصغرزاده» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جایگزین «علی همتی» شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE)، دکتر اصغرزاده دانش آموخته مدیریت بازرگانی و از فعالان و کارگزاران ارشد حوزه معدن و صنایع معدنی است که در صنعت نیروگاهی، پتروشیمی، پالایشگاهی و هلدینگ‌های فعال و بزرگ صنایع معدنی کشور نظیر مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر ایفاگر نقش‌های متعدد در حوزه توسعه طرح‌های صنعتی بوده است.

گروه MMTE با دارا بودن چهار شرکت تابعه و برخورداری از دانش فنی میدرکس از شرکت کوبه استیل ژاپن به عنوان یک گروه پیشگام، با طراحی و اجرای ۱۹ طرح حوزه آهن اسفنجی و فولاد، سهمی فراتر از ۵۵ درصد از ساخت و راه‌اندازی واحد‌های احیاء مستقیم کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE) منصوب شد

پایگاه خبری فلزات خاورمیانه (می متالز) انتصاب دکتر «سپهر اصغرزاده» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE) را تبریک عرض نموده و امید است این مجموعه بزرگ با جذب نیروهای جوان و متخصص جان تازه‌ای گرفته و از حالت رخوت و خمودگی قبلی خارج شده و به جایگاه اصلی خود برگردد.

منبع: مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE)

عناوین برگزیده