تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۳۰۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کردستان مطرح کرد:

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه‌های تولید در کردستان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کردستان اعلام کرد که نهضت دوشنبه‌های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به‌صورت چشم‌گیری رفع کند.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان در دویست و دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که مختص به شهرستان سقز برگزار شد، گفت: از مجموع برگزاری ۲۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان هزار و ۸۶۴ پرونده در قالب سه هزار و ۲۹۹ مصوبه رسیدگی شده که تاکنون بیش از ۶۹ درصد این مصوبات اجرایی شده و مابقی به دلیل پیچیده بودن فرایند رسیدگی در دست پیگیری است.

وی افزود: بیشترین مصوبات أخذ شده و انجام شده در کارگروه تسهیل مربوط به مسائل بانکی واحد‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری است.

مدیرکل صمت استان کردستان ادامه داد: با اجرایی شدن دو هزار و ۲۷۶ مصوبه در تعداد جلسات ذکر شده تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر اشتغال تثبیت شده که با اجرای کامل مصوبات این رقم به ۲۳ هزار و ۸۹۰ نفر افزایش خواهد یافت.

خلیقی همچنین گفت: موضوعات طرح توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیجار و سقز، تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی سقز، رسیدگی و أخذ مصوبه برای ۱۶ واحد تولیدی مشکل‌دار استان کردستان و امهال تسهیلات بانکی چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از مهمترین موضوعات مطرح شده در دویست و دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان بود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده