تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۴۲۹۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در چهارمین روز ماه آتی؛

سهامداران "کطبس" گرد هم می‌آیند

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال‌ سنگ نگین طبس با نماد "کطبس" روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال‌ سنگ نگین طبس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس خیابان هزارجریب-روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان-نبش کوچه چهارم-ساختمان تکادو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره، تعیین پاداش هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

برگ ورود به جلسه برای سهامداران متقاضی حضور در جلسه اعم از حقیقی و حقوقی در محل مجمع از ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز صادر خواهد شد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را از طریق لینک www.aparat.com/negin.tabas ملاحظه فرمایند و سوالات خود را به شماره ۰۹۳۹۵۰۹۸۲۷۴ پیامک نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده