تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۴۳۲۷۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
توسلی:

مجلس دوازدهم اجرای قانون واردات خودرو را با جدیت پیگیری می‌کند

‌می‌متالز - نماینده مردم بهار در مجلس با بیان اینکه مجلس دوازدهم اجرای قانون واردات خودرو را با جدیت پیگیری می‌کند، زیرا این موضوع جزو مطالبات مردم است، گفت: درحال حاضر قیمت خودرو‌هایی که باید به مردم تحویل داده شود، یکباره افزایش پیدا می‌کند این درحالی است که مردم برای تامین این مبلغ با مشکلات مواجه بوده و به زحمت می‌افتند.

به گزارش می‌متالز، فتح‌الله توسلی درباره واردات خودرو، گفت: مردم از وضعیت بازار خودرو راضی نیستند، زیرا برای خرید خودرو از کارخانه‌های خودروسازی با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت سرسام آور خودرو همواره موجب نارضایتی است، ادامه داد: باید سازوکار مناسبی برای رفع مشکلات این حوزه در نظر گرفت.

وی اضافه کرد: درحال حاضر قیمت خودرو‌هایی که باید به مردم تحویل داده شود، یکباره افزایش پیدا می‌کند این درحالی است که مردم برای تامین این مبلغ با مشکلات مواجه بوده و به زحمت می‌افتند.

توسلی با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ظرفیت واردات کمبود عرضه خودرو‌های تولیدی را رفع کرد، افزود: متاسفانه دولت قانون واردات خودرو را اجرایی نکرد و انتظار ما از دولت آینده این است که خواسته مردم مبنی بر تامین خودروی باکیفیت و با قیمت مناسب را در دستور کار قرار دهد در واقع در صورتی که با تولید داخلی می‌توان نیاز کشور را تامین کرد که خودروسازان باید با رشد تولید نیاز بازار را جبران کنند، اما اگر تولید داخل نیاز بازار را تامین نمی‌کند باید این کمبود را با واردات جبران کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مجلس دوازدهم اجرای قانون واردات خودرو را با جدیت پیگیری می‌کند، زیرا این موضوع جزو مطالبات مردم است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده