تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۳۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بخوانیم از عملکرد ماهانه گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید؛

تسلط "وامید" بر صنعت استخراج کانه‌های فلزی

‌می‌متالز - سرمایه‌گذاری‌های "وامید" در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» به میزان ۱۸ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان، سهمی ۶۳ درصدی از سبد سرمایه‌گذاری‌های آن را به خود اختصاص داده است. گفتنی است "امید" نزد ۶ شرکت بورسی و یک شرکت غیربورسی در این بخش اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش می‌متالز، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ثبت‌شده ۹ هزار و ۶۹۷ میلیارد تومانی، اقدام به انتشار آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود در سامانه کدال کرده است که در آن از رشد ۱۴ درصدی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خبر داده است.

تسلط
"وامید" در این ماه موفق به ثبت بهای تمام‌شده ۲۴ هزار و ۴۵ میلیارد تومانی در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بورسی و همچنین سرمایه‌گذاری ۶.۷ همتی نزد شرکت‌های غیربورسی شده است. بهای تمام‌شده کل سرمایه‌گذاری‌های این شرکت سرمایه‌گذاری برابر با ۳۰ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان و ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن نیز برابر با ۱۷۸ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان است.

تسلط
گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در ۲۴ صنعت مختلف همچون لاستیک و پلاستیک، استخراج کانه‌های فلزی، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و محصولات شیمیایی کرده که در این بین مهمترین صنایعی که در آن بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته به قرار زیر است.

تسلط
سرمایه‌گذاری‌های "وامید" در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» به میزان ۱۸ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان، سهمی ۶۳ درصدی از سبد سرمایه‌گذاری‌های آن را به خود اختصاص داده است. گفتنی است "امید" نزد ۶ شرکت بورسی و یک شرکت غیربورسی در این بخش اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است. در جایگاه دوم بخش «استخراج سایر معادن» با اختصاص سهمی ۱۴ درصدی قرار گرفته که تنها نزد یک شرکت غیربورسی به بهای تمام‌شده ۳.۹ همت صورت گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده