تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۲۴
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۳۴۳۹۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است

‌می‌متالز - هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی این وزارتخانه در بازدید از فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو شرکت‌های شفاف و موفق حوزه اقتصادی و مالی در کشور است؛ امروز در این شر‌کت حاضر شدیم تا واحد مبارزه با پولشویی فولاد مبارکه را راه‌اندازی کنیم و بتوانیم جریانات مالی آن را رصد کنیم. نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است و تاکنون این شرکت هیچ مورد مشکوکی در حوزه اقتصادی و مالی نداشته است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: براساس قانون و مقررات مبارزه با پولشویی، شرکت‌های بزرگ کشور موظف هستند واحد مبارزه با پولشویی راه‌اندازی کنند؛ همچنین شرکت‌ها موظفند سامانه‌های مرکز اطلاعات مالی را تحویل گرفته و معاملات مشکوک متناسب با شاخص‌های ابلاغ‌شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را به این وزارتخانه گزارش دهند. قطعاً فولاد مبارکه یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین صنایع پیشرو در کشور است؛ این شرکت عملکرد خوبی داشته و سلسله اقداماتش می‌تواند الگویی برای بسیاری از صنایع کشور باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد