تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۲۴
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۴۳۹۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است

‌می‌متالز - هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی این وزارتخانه در بازدید از فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو شرکت‌های شفاف و موفق حوزه اقتصادی و مالی در کشور است؛ امروز در این شر‌کت حاضر شدیم تا واحد مبارزه با پولشویی فولاد مبارکه را راه‌اندازی کنیم و بتوانیم جریانات مالی آن را رصد کنیم. نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است و تاکنون این شرکت هیچ مورد مشکوکی در حوزه اقتصادی و مالی نداشته است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: براساس قانون و مقررات مبارزه با پولشویی، شرکت‌های بزرگ کشور موظف هستند واحد مبارزه با پولشویی راه‌اندازی کنند؛ همچنین شرکت‌ها موظفند سامانه‌های مرکز اطلاعات مالی را تحویل گرفته و معاملات مشکوک متناسب با شاخص‌های ابلاغ‌شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را به این وزارتخانه گزارش دهند. قطعاً فولاد مبارکه یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین صنایع پیشرو در کشور است؛ این شرکت عملکرد خوبی داشته و سلسله اقداماتش می‌تواند الگویی برای بسیاری از صنایع کشور باشد.

عناوین برگزیده
پیشرفت را مردم رقم می‌زنند
محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آیین رونمایی از سند‌های پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان:

پیشرفت را مردم رقم می‌زنند