تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۴۶۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام شد؛

انجام ۳ هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای تدوین بسته حمایت از تولید خادم‌الرضا با سه رویکرد اصلی

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت گفت: سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای تدوین بسته حمایت از تولید خادم الرضا با سه رویکرد اصلی رفع موانع، تسریع در فعالیت‌ها و کاهش هزینه‌های تولید انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، در همایش روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسوولان دولتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد، افزود: برای تدوین بسته حمایت از تولید با عنوان خادم الرضا ۳ هزار نفر ساعت کار کارشناسی انجام شده است.

وی افزود: این بسته بخشی از چالش‌های صنعت، معدن و تجارت را رفع خواهد کرد و با همت بلندی که از فعالان اقتصادی سراغ داریم راهبرد خوبی را رقم می‌زند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ادامه داد: برای برگزاری همایش روز ملی صنعت و معدن ۱۵ جلسه کارشناسی داشتیم و بیش از ۱۵۳ مصوبه اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ تشکل از بخش خصوصی برای برگزاری همایش که ویژه بیست‌وهشتمین سالروز بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن است، مشارکت فعالانه داشته‌اند.

مقیمی، روز ملی صنعت و معدن را مروری بر کارنامه دست اندرکاران جبهه تولید دانست و گفت: روز ملی صنعت و معدن روز تجلیل از تلاش‌ها و تکریم اراده صنعتگران، معدنکاران، تجار و فعالان اقتصادی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده