تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۴۷۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن

‌می‌متالز - حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با انتشار پیامی، فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌ تمامی اعضای این جامعه‌ی خدوم و سرافراز کشورمان تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در متن این پیام آمده است:

بی‌شک نیل به موفقیت‌های بی‌بدیل مجاهدان حوزه‌ی صنعت و معدن و به ویژه صنعت فولاد به عنوان موتور پیشران اقتصاد کشور و نیز نقش مهم و ارزنده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان طلایه دار خودکفایی صنعت استراتژیک خودروسازی کشور، همگی نشانه‌هایی مبرهن و مصادیقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی است که مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت را به حرکت در آورده‌اند و مایه‌ی افتخار ایران و ایرانی شده‌اند.

فرارسیدن دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت تلاش و همت ستودنی همه صنعتگران و معدن‌کاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در اهتزاز پرچم کشور بر بلندای قله‌های پیروزی، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه‌ی مدیران، مسوولان، مهندسان و کارگران این بخش مهم و حیاتی تأکید کنیم و دست‌های آنان را به گرمی بفشاریم.

بدون شک در وضعیت کنونی و قرارگیری در جبهه‌ی جنگ اقتصادی، مدیران بخش صنعت و معدن باید بیش از هر بخش دیگری فرماندهی ایجاد رونق در تولید و تبلور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری، دولت محترم و تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عهده بگیرند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این عرصه‌ی مهم و حیاتی اقتصاد باشیم.

ذکر این نکته را لازم و ضروری می‌دانم که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره بر تلاش مجدانه برای نیل به هدف تأمین حداکثری نیاز صنایع خودرو سازی کشور به محصولات گالوانیزه تأکید داشته و در این مسیربه موفقیت‌های بزرگی نائل آمده است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران گرانقدر در این مجموعه بتوانیم شاهد رقم خوردن افتخارات بیشتر در آینده باشیم.

بنده فرارسیدن این روز ارزشمند را به‌تمامی همکارانم در شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری و همچنین جهادگران سایر سنگر‌های اقتصادی تبریک عرض می‌نمایم و ایمان دارم که با این انگیزه، روز‌های پر امید و آینده‌ای درخشان برای میهن عزیزمان رقم خواهد خورد.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده