تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۱۸
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۹۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تأمین‌کننده ورق گالوانیزه خودرویی در کشور

‌می‌متالز - شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تأمین‌کننده داخلی نیاز گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه محصولات گالوانیزه می‌باشد و با تولید گرید‌های ویژه خودرویی تمامی نیاز گروه صنعتی ایران خودرو به محصولات گالوانیزه را تأمین می‌نماید.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا زندی‌منش مدیر خرید مواد اولیه به همراه احسان‌ اله حافظی مدیر تولید قطعات پرسی، داود مسافری مدیر مهندسی قطعات پرسی، غلامرضا مرادی رییس مهندسی قالب و پرس، ابراهیم فیروزنیا رییس برنامه‌ریزی و سعید قاضی‌زاده مسوول خرید ورق گروه صنعتی ایران خودرو روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه از شرکت ورق خودرو بازدید نمودند و طی نشستی صمیمی با مدیرعامل و تیم مدیریتی این شرکت به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات و مباحث فنی پرداختند.

در ابتدا مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری شرایط مساعد حاکم و پتانسیل بالای موجود در شرکت ورق خودرو را تشریح نمود. حمید شجاعی ضمن اعلام آمادگی مجموعه ورق خودروچهارمحال و بختیاری جهت تأمین تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خودکفایی و استقلال کامل صنایع خودروسازی کشور در حوزه محصولات گالوانیزه، رسالت اصلی مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری می‌باشد و همواره همسویی هرچه بیشتر با مجموعه‌های خودروساز کشور در راستای ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات تولیدی از اولویت‌ها و اهداف اساسی شرکت ورق خودرو می‌باشد.

وی افزود: شرکت ورق خوردو آمادگی دارد با تعامل بیشتر و هم‌افزایی بتواند یاریگر مجموعه بزرگ ایران خودرو باشد و جای بسی خرسندی است که هم اکنون قطع کامل وابستگی این گروه به منابع خارجی در تامین محصولات گالوانیزه را شاهد هستیم.

در ادامه محمدرضا زندی‌منش مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران خودرو ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با برخورداری از مدیریت توانمند، نیرو‌های مجرب، تکنولوژی روز دنیا و گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و با تولید محصولات کیفی و گرید‌های ویژه گامی بلند در جهت موفقیت و استقلال صنعت خودروسازی کشور برداشته و امیدواریم با برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی بتوانیم هرچه بیشتر به اشتراکات فنی و همکاری هرچه نزدیک‌تر و بیشتر دست یابیم.

وی خاطرنشان مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو مصمم است که از طریق افزایش سطح همکاری‌ها و تشکیل جلسات فنی سطح همکاری‌ها را افزایش داده و امیدواریم هرچه سریع‌ترحجم خرید محصولات گالوانیزه را از شرکت ورق خودرو افزایش دهیم و روند تحویل محصولات به گروه ایران خودرو بهبود یابد.

وی تاکید کرد طی سال‌های گذشته شرکت ورق‌ خودرو تنها منبع داخلی محصولات گالوانیزه گروه صنعتی ایران خودرو بوده و با افتخار در حال گسترش همکاری‌های خود با شرکت ورق خودرو هستیم.

وی یاد آور شد هم اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودرو‌های تولیدی در گروه ایران خودرو از محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می‌شود.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است و گروه صنعتی ایران خودرو تمامی نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از تولیدات این شرکت تأمین نماید.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده