تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۴۸۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام تجلی را ۲۵ تومان پائین‌تر از قیمت تابلو در نماد «تجلیح» بخرید و یک ماهه ۱۰ درصد سود تضمینی بگیرید

‌می‌متالز - یک میلیارد و ۵۴۴ میلیون حق تقدم «تجلی» نخستین شرکت پروژه‌محور ایران، امروز روی میز فروش گذاشته شد تا عموم سرمایه‌گذاران بتوانند در این روز‌های رکودی بازار سرمایه از بازدهی ۱۰ درصدی و قطعی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، «مرتضی علی‌اکبری» مدیرعامل «تجلی» در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: حق تقدم شرکت «تجلی» با احتساب ۱۰۰ تومان واریزی قیمت اسمی بهای تمام‌شده ۲۳۰ تومانی خواهد داشت، در حالی که همین الان قیمت سهم در محدوده ۲۵۰ تومان قرار دارد و سهمی ۲۰ تومان یعنی حدود ۱۰ درصد با قیمت سهم اصلی فاصله دارد.

این مقام مسوول با بیان این که سهام «تجلی» از آذرماه ۱۴۰۰ در فرابورس پذیره‌نویسی شد، تاکید کرد: تلاش ما همواره کسب رضایت سهام‌داران بوده است در حالی که فعالیت اصلی شرکت پیشبرد پروژه‌های معدنی و فلزی است، اما تلاش ما این بوده که بتوانیم عنوان خوشنام‌ترین و خیررسان‌ترین سهم بازار سهام را از آن خود کنیم. به همین خاطر غیر از سود نقدی که در این سال‌ها به سهام‌دار پرداخت کرده‌ایم و با احتساب افزایش سرمایه ۴۰ درصدی اوایل امسال، ارزش سهام ما حدودا" ۳ برابر شده و ۳۰۰ درصد رشد کرده است. آن هم در ماه‌هایی که بازار سهام عملکرد مثبتی نداشته و شاخص بورس به سختی ۵۰ درصد رشد کرده است. در واقع سهام «تجلی» ۶ برابر شاخص بورس در این سه سال به سهام‌داران خود بازدهی داده است.

مدیرعامل «تجلی» با بیان این که تلاش ما این بود که سرمایه‌گذار در هر مسیری که با ما همراه شود، سود کند، گفت: بازدهی سهام «تجلی» از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۹۲ درصد بوده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون که شاخص بازار سهام حدود ۹ درصد عقب‌گرد داشته، ارزش سهام شرکت «تجلی» ۲۵ درصد رشد کرده است.

وی از خرید حق تقدم‌هایی که از امروز در فرابورس قابل معامله شده است نیز به عنوان فرصتی برای کسب بازدهی تضمین شده یاد کرد و گفت: خریدار حق تقدم سهم در نماد «تجلیح» در یک ماه آینده حدود ۱۰ درصد سود می‌کند، چون قیمت حق تقدم با سهم الان حدود ۲۵ تومان فاصله دارد و کسب چنین سودی برای یک ماه در شرایط رکودی و تورمی کنونی جذاب و مناسب است.

گفتنی است، «تجلی» نخستین شرکت پروژه‌محور بازار سرمایه با ۱۱ پروژه و ۳۰ معدن در حوزه مس، طلا و مواد نادر خاکی فعال است و ظرف چند روز آینده طرح تولید کلاف فولاد سرمد ابرکوه به عنوان اولین پروژه آن به بهره‌برداری خواهد رسید. سرمایه‌گذاران دارای کد بورسی می‌توانند با جستجوی نماد «تجلیح» حق تقدم این سهم را در بازار فرابورس خریداری کرده و دو روز برای واریز ۱۰۰ تومان بهای اسمی سهم فرصت دارند. «تجلی» به دلیل ثبت بازدهی ۶ برابر شاخص بورس عنوان خیررسان‌ترین سهم فرابورس را از آن خود کرده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد