تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۵۰۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

آگهی فراخوان شناسایی سازندگان واجد صلاحیت - شماره مناقصه: ۴۰-۰۳-خ-م

‌می‌متالز - مناقصه شرکت جهان فولاد سیرجان نسبت به "شناسایی سازندگان واجد صلاحیت" به شرح ذیل است.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد به منظور استفاده از نیتروژن کم فشار مازاد تولیدی در کارخانه جداسازی هوای فاز یک سیرجان خویش نسبت به شناسایی سازندگان داخلی کمپرسور (Centrifugal compressor) به منظور افزایش فشار Nm۳/hr ۱۳۱۰۰ گاز نیتروژن از فشار محیطی به bar ۴ اقدام نماید؛ لذا بدین وسیله تنها از شرکت‌های سازنده داخلی که دارای تجربه مشابه در این زمینه می‌باشند دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مستندات ارزیابی کیفی به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

شرایط:

۱- شرکت‌ها می‌بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

۲- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است.)

۳- اساسنامه و مدارک ثبتی منطبق با موضوع مناقصه (شماره اقتصادی و شناسه ملی، گواهی ثبت، گواهی آخرین تغییرات در خصوص اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و صاحبان امضاء مجاز وگواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری و ... دارای اعتبار).

۴- رزومه کار مشابه (ساخت تجهیز مشابه حداقل در ۲ پروژه مرتبط).

سایر موارد:

۱- محل اجرای موضوع آگهی سایت شرکت جهان فولاد واقع در سیرجان – کلیومتر ۵۰ جاده شیراز - سمت چپ جاده – جنب شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر می‌باشد.

۲- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۳- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از بررسی مستندات ارسالی، شرکت‌هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند مورد ارزیابی کیفی قرار خواهد داد. این ارزیابی به صورت مطالعه سوابق و بازدید از کارگاه ساخت و پروژه‌های اجرا شده قبلی با هزینه شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌باشد. به عبارتی سازندگان داخلی واجد صلاحیت تشخیص داده شده از سوی دستگاه مناقصه‌گزار موظف هستند که صحت ادعای خویش را مبنی بر توانایی ساخت تجهیز مذکور با برنامه‌ریزی جهت بازدید از کارگاه ساخت خود و پروژه‌های در دست بهره‌برداری با این تجهیزات با مسوولیت و هزینه خویش به اثبات برسانند.

۴- به درخواست‌هایی که بدون ارائه مستندات و یا بعد از تاریخ مقرر واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- دعوت‌شد‌گان می‌توانند در مورد ابهامات و سوالات مربوطه، با کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان با شماره ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و یا تلفن همراه ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

آگهی فراخوان شناسایی سازندگان واجد صلاحیت - شماره مناقصه: ۴۰-۰۳-خ-م

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده