تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۷۳۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد‌های تجمیعی فولاد هرمزگان جنوب ۵۴ درصد افزایش یافت؛

بازار صادراتی "هرمز" در انحصار اسلب / سهم ۶۳ درصدی فروش داخلی در تیرماه

بازار صادراتی
‌می‌متالز - "هرمز" در تیرماه میزان درآمدی که از بازار صادراتی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال جاری از فروش محصولات «اسلب و آهن اسفنجی» شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۸۹ میلیارد تومان بود، "هرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فولادی بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

"هرمز" میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به حضور این شرکت در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخل کشور بود که ۶۳ درصد از درآمد تیرماه را در برگرفته بود.

بازار صادراتی
درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در چهارمین ماه از سال جاری به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان بود، "هرمز" در چهار ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانسته حضور مستمری را در این بازار داشته باشد.

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تیرماه ۱۴۰۳

شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه سال جاری از فروش محصولات خود به ثبت رساند با افزایش ۵۴ درصدی در مقایسه دوره مشابه سال گذشته همراه بود، اما لازم به ذکر است که این شرکت فولادی در ۴ ماه گذشته در تمامی ادوار از عملکرد سال گذشته خود بالاتر بوده است.

بر اساس متن فوق "هرمز" در تیرماه میزان درآمدی که از بازار صادراتی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی تا پایان تیرماه نیز توانست به درآمد تجمیعی ۴ هزار و ۶۶ میلیارد تومانی از فروش محصولات در بازار صادراتی برسد.

بازار صادراتی
پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه متعلق به «اسلب (بازار صادراتی)» با یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که از فروش این محصول در چهارمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۳۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول در بازار صادراتی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن رسید.

دیگر محصولات به فروش رسیده فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه به ترتیب شامل آهن اسفنجی و اسلب در بازار داخلی می‌شود. نرخ فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی برابر با ۱۲ میلیون تومان بود و نرخ اسلب در بازار داخل نیز ۲۳ میلیون تومان به اطلاع سهامداران رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین