تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۸۱۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
سقوط آزاد فلز سرخ؛

قیمت مس ۴ درصد افت کرد

قیمت مس ۴ درصد افت کرد
‌می‌متالز - روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۳۵۷ دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۶۲۰ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۲ مردادماه، ۴ درصد معادل ۳۵۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۶۲۰ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۲ مردادماه، هشت هزار و ۹۷۷ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۵ مردادماه، ۳٫۹ درصد معادل ۳۵۴ دلار کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل و ۳٫۱ درصد افت را نسبت به هفته پیشین تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۵ مردادماه با افزایش چهار هزار و ۸۵۰ تنی، از ۲۴۶ هزار و ۵۰۰ تن به ۲۵۱ هزار و ۳۵۰ تن رسیده است.

روز دوشنبه ۱۵ مردادماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۳۷ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز جمعه ۱۲ مردادماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین