تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۴۸۴۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:

چادرملو موفق به تولید ۶ درصد زنجیره ارزش فولاد در کشور شده است/ چادرملو رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را دارد

چادرملو موفق به تولید ۶ درصد زنجیره ارزش فولاد در کشور شده است/ چادرملو رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را دارد
‌می‌متالز - همایش رونمایی از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو (چادرملو در مسیر توسعه بر بستر تکنولوژی) با حضور مدیران شرکت چادرملو (کچاد)، شرکت سی پی جی پارس و شرکت‌های دارای پروژه در تهران سالن تلاش وزارت کار روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این همایش «اسماعیل خرم» معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو عنوان کرد: عامل کلیدی تمام موفقیت‌ها عمل کردن است. انجام کار درست سرلوحه کار ماست.

خرم در ادامه خاطرنشان کرد: ما امروز در گروه چادرملو، کل زنجیره ارزش فولاد را از استخراج تا تولید میلگرد و کلاف در دست اجرا داریم. در چشم‌انداز آتی نیز به تولیدات ورق، لوله‌های بدون درز و فولاد‌های خاص دست خواهیم یافت. همچنین در زنجیره پشتیبانی ارزش فولاد چادرملو طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام داریم و پروژه‌هایی در زمینه فروآلیاژ‌ها به عنوان مواد کمکی فولاد، نیروگاه سیکل ترکیبی، نیروگاه انرژی خورشیدی، تولید الکترود گرافیتی به عنوان یک ماده اولیه و بخش اعظمی از لجستیک را در دست اقدام داریم.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۲ گروه چادرملو موفق به تولید ۶ درصد زنجیره ارزش فولاد، ۱۰ درصد آهن اسفنجی، ۷ درصد گندله و ۱۷ درصد محصولات کنسانتره در کشور شده است. فروش محصولات چادرملو در سال گذشته ۵۶ همت (هزار میلیارد تومان) و سود خالص شرکت ۲۵.۴ همت بوده است. همچنین در سال گذشته ۱۶.۳ همت در طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری انجام دادیم که این میزان سرمایه‌گذاری برابر با ۶۴ درصد سود خالص چادرملو بوده است. در حقیقت این میزان سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد که اهمیت طرح‌های توسعه‌ای برای شرکت بسیار بالاست.

معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ادامه تاکید کرد: ما برای اینکه از سهام سهامداران صیانت به عمل آوریم، باید به‌ صورت بایسته طرح‌های اجرایی را بدون هزینه اضافی به اتمام برسانیم. شرکت چادرملو در زمان مجمع سالیانه رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را به خود اختصاص داده است. ارزش بازار (مارکت) چادرملو در بازار بورس ۱۴۳ همت است.

خرم افزود: خواهش و مطالبه ما از اعضای حقیقی شرکت‌های سرمایه‌پذیر این است که اطلاعات را به‌ درستی ارائه بدهند. ما از شرکت‌های سرمایه‌پذیر کمال تشکر را داریم تا با همکاری آنها سیستم‌های مدیریتی ما بتوانند اطلاعات ۷۰ پروژه را به صورت آنلاین پایش کنند. باید در بستر سامانه این اطمینان را حاصل کنیم که اطلاعات صحت داشته باشد. دوم اینکه اطلاعات بایستی به‌ موقع بارگذاری شود، در غیر این صورت ارزش خود را از دست خواهد داد. پس خواهش ما در سامانه مدیریت چادرملو این است که این اطلاعات درست و سریع بارگذاری شود. برای چادرملو در شرایط اقتصادی کنونی، پرداخت هزینه‌های مالی پروژه‌ها سخت شده است، از این‌رو باید به سراغ روش‌های نوین برویم تا این پروژه‌ها را در موعد مقرر به انجام برسانیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با به سرانجام رساندن پروژه‌ها هم در اقتصاد و هم اشتغال کشور نقش داشته باشیم.

گزارش از پایگاه خبری فلزات خاورمیانه (می متالز)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین