تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۹۲۶۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس شهربابک خبر داد:

اشتغال‌زایی ۵ هزار نفری با اجرای ۱۲ پروژه توسعه‌ای در مجتمع مس شهربابک

اشتغال‌زایی ۵ هزار نفری با اجرای ۱۲ پروژه توسعه‌ای در مجتمع مس شهربابک
‌می‌متالز - مدیر مجتمع مس شهربابک از ایجاد اشتغال برای بیش از ۵ هزار نفر در این مجتمع با اجرای ۱۲ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، «حسین محمودی» با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع مس شهربابک در حال حاضر ۱۲ پروژه در دست اجرا دارد که بخشی از آنها پروژه‌های زیرساختی، بخشی توسعه‌ای و بخشی هم پروژه مسوولیت اجتماعی محسوب می‌شوند.

وی افزود: کارخانه تغلیظ ۲ و ۳ میدوک، کارخانه فلوتاسیون سرباره خاتون‌آباد، پروژه بازسازی و نوسازی مدار فلوتاسیون تغلیظ یک میدوک و کارخانه آهک از جمله پروژه‌های توسعه‌ای در حال اجرا در مجتمع مس شهربابک به شمار می‌رود.

مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا هم گفت: ۳ نیروگاه خورشیدی، یک نیروگاه گازی، یک نیروگاه بادی، پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی، پروژه انتقال آب خلیج فارس، ورزشگاه ده هزار نفری، مهمانسرای اختصاصی مس و احداث باند دوم جاده میدوک هم در دست اجرا هستند و همه این پروژه‌ها بین ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات احداث کارخانه آهک ۲ خاتون‌آباد نیز با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در حال انجام است؛ علاوه بر افزایش تولید، بررسی‌ها حاکی از آن است که این پروژه‌ها در مجموع بیش از ۵ هزار نفر را مشغول به کار خواهند کرد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده