تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۹۸۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرعامل فولاد مبارکه به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت

مدیرعامل فولاد مبارکه به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت
‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط محمد اتابک به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای اتابک، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی و انتصاب شایسته جنابعالی به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک عرض می‌نمایم؛ بدون شک در سایه مدیریت جنابعالی و تجارب ارزنده شما طی سالیان متمادی حضور در جبهه صنعت کشورمان، شاهد پیشبرد اهداف این وزارتخانه، به ویژه در حوزه صنعت استراتژیک فولاد به عنوان پیشران اقتصاد غیرنفتی کشورمان خواهیم بود.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان تلاشگر در گروه فولاد مبارکه تداوم توفیقات جنابعالی را از خداوند منان آرزومندم و امیدوار هستم با حضور جنابعالی در این عرصه خطیر گام‌های موثری در مسیر رفع چالش‌های کنونی صنعت فولاد کشور برداشته شود و شاهد تقویت روزافزون عرصه تولید و ایجاد ارزش افزوده هرچه بیشتر برای میهن عزیزمان باشیم.

شرکت فولاد مبارکه ضمن قدردانی از نگاه همدلانه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با دولت منتخب، این آمادگی را دارد تا با بکارگیری تمام ظرفیت خود، در مسیر سیاست‌های وزارت محترم صمت گام برداشته و با اتکا به تلاش و غیرت تک تک اعضای این خانواده بزرگ همچنان پیشتاز عمل به شعار سال و طلایه دار تولید در کشور عزیزمان باشد.
ان شاءلله

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل فولاد مبارکه

عناوین برگزیده