تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۰۱۰۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
گزارشی از خدمات مجتمع مس شهربابک در ایام محرم و اربعین حسینی

پای کار سالار شهیدان از شهربابک تا مرز پاکستان

پای کار سالار شهیدان از شهربابک تا مرز پاکستان
‌می‌متالز - مجتمع مس شهربابک هم‌زمان با ایام اربعین حسینی برای دومین سال متوالی با برپایی موکب در پایانه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین را داشتند، خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، مدیر موکب مجتمع مس شهربابک با ارائه گزارشی از خدمات این موکب در ایام اربعین گفت: حدود ۶۰ نفر از کارکنان مجتمع مس شهربابک به صورت داوطلبانه برای دومین سال متوالی با برپایی موکب در پایانه‌ی مرزی ریمدان به زائرین پاکستانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین را داشتند خدمت‌رسانی کردند.

«محسن محمودی» اظهار داشت: موکب شرکت ملی صنایع مس ایران متشکل از کارکنان مجتمع مس شهربابک در قالب دو گروه از ۱۷ تا ۳۱ مرداد در مرز پاکستان مستقر شد و خدمات فنی مهندسی، بهداشتی ودرمانی، خدمات اینترنتی، خدمات عمومی مانند آرایشگری، آتلیه عکاسی، فضاسازی، استقرار پزشک وآمبولانس، اهدا بسته‌های فرهنگی، غرفه‌ی کودک ونوجوان و پخت نان را ارائه کرد.

وی گفت: پخت و توزیع سه وعده‌ی غذا از مهم‌ترین فعالیت‌های موکب مس شهربابک بوده است و خادمین این موکب در این مدت ۴۵ هزار پرس غذای گرم، ۱۰ هزار پرس صبحانه و ۳۰ هزار میان وعده در بین زائرین امام حسین (ع) توزیع کردند.

محمودی بیان داشت: با نگاه بلند مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، یک دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی در مرز ریمدان خریداری شد که پس از پایان خدمت‌رسانی در ریمدان، به بیمارستان ولیعصر شهربابک اهدا خواهد شد. همچنین یک دستگاه یخ‌ساز و ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در قالب یک تریلر سیار خریداری شده است که پس از پایان خدمات‌دهی در مرز، می‌توان در مواقع ضروری در شهرستان از آن‌ها استفاده کرد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک نیز از کمک تجهیزاتی و نقدی به دو موکب شهربابکی در کربلا خبر داد و گفت: مجتمع مس شهربابک با نظر ستاد اربعین شهرستان علاوه بر خدمت‌رسانی در مرز ریمدان، به موکب بقیه‌الله مستقر در مسیر پیاده‌روی کربلا و موکب شهدای شهربابک مستقر در شهر کربلا کمک نقدی و تجهیزاتی به ارزش ۱ میلیارد تومان کرده است.

مهندس «وحید بهشتی‌پور» به حمایت مجتمع مس شهربابک از ۲۱۰ مسجد، تکیه و هیات عزاداری شهر‌ها و روستا‌های شهربابک در ایام محرم اشاره کرد و گفت: در ایام محرم ۲۵۰۰ عدد پرچم، ۲ هزار لیتر گلاب و آبلیمو، ۱۵ تن شکر، ۱۰۰۰ متر بنر، ۲۰ هزارعدد بستنی و حدود ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات جانبی به هیات‌های عزاداری شهربابک اهدا شده است. همچنین تعداد ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیوان یک‌بار مصرف برای هیات‌های شهرستان و موکب بقیه‌الله اهدا شده است.

پای کار سالار شهیدان از شهربابک تا مرز پاکستان

عناوین برگزیده