تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۵:۱۶
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۵۱۷۸۱
سرویس خبر : پیمانکاران
تسریع در اتمام پروژه آرتاویل و چالش‌های پیش‌رو

نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت «ومعادن» بر اهمیت تکمیل پروژه تاکید کردند

نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت «ومعادن» بر اهمیت تکمیل پروژه تاکید کردند
‌می‌متالز - بازدید و نشست فنی – تخصصی پروژه آهن اسفنجی آرتاویل اردبیل با حضور «علی نیکزاد» نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، «محمدعلی عزیزمحمدی» مدیرعامل شرکت آهن و فولاد الماس آرتاویل، «کریمی کاشانی» سرپرست معاونت پروژه‌ها و مدیران ارشد شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) انجام شد.

به گزارش می‌متالز، نیکزاد، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه خواستار اتمام هرچه سریع‌تر پروژه آرتاویل شد و بر اهمیت زیرساخت‌ها و حمایت از آنها برای توسعه منطقه، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد.

سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) نیز بر اهمیت تامین مالی و رفع موانع ترخیص کالا‌ها و برنامه‌ریزی سریع برای تهیه زیرساخت‌های مناسب، از جمله آب، برق و گاز پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به چالش‌های پیش‌رو، خواستار حمایت‌های همه جانبه مسوولان و همکاری بین ارکان پروژه شد.

مدیرعامل «ومعادن» همچنین از مدیران حاضر در جلسه خواست حداکثر تا ۱۴ مهر سال جاری برنامه‌های زمان‌بندی خود را برای افتتاح در آبان‌ماه سال ۱۴۰۴ ارائه کنند.

سعدمحمدی خطاب به مدیران حاضر در جلسه بیان کرد: این گزارش تقدیم نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خواهد شد و بایستی تمام چالش‌های پیش روی پروژه در آن پیش‌بینی شود.

شایان ذکر است تمامی افراد حاضر در جلسه بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه حیاتی تاکید داشتند.

در این نشست، «علی بیگی» مدیر پروژه شرکت ایریتک در اردبیل نیز به تشریح چالش‌های جدی که در اجرای این پروژه با آن مواجه است پرداخت که می‌توان به مشکلات مالی، اقدامات به موقع برای انجام پروژه و درک حساسیت زمان انجام کار‌ها اشاره کرد.

در خاتمه، گروه مشاوره پروژه آهن اسفنجی آرتاویل اردبیل نیز گزارشی کلی از روند پیشرفت پروژه ارائه داد.

نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت «ومعادن» بر اهمیت تکمیل پروژه تاکید کردند

نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت «ومعادن» بر اهمیت تکمیل پروژه تاکید کردند

منبع: بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده