تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۴۶
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۴۷۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مدیرعامل تاصیکو از نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات

بازدید مدیرعامل تاصیکو از نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات
‌می‌متالز - «امیرحسین نادری» یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در بازدید از بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، از غرفه شرکت مس شهید باهنر و غرفه‌های سایر تولیدکنندگان بزرگ کشور بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، در این بازدید پرورش معاون امور شرکت‌ها، ترکاشوند مشاور مدیرعامل و نمازی‌زاده مدیرعامل شرکت مس شهید باهنر، مدیرعامل صدرتامین را همراهی کردند.

در این دوره از نمایشگاه بالغ بر ۶۸۹ شرکت داخلی و خارجی از کشور‌های ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، چین، دانمارک، تایلند، بلژیک، کره جنوبی، برزیل، چک، انگلیس، اسلواکی، تایوان و ژاپن حضور داشته و آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، سیستم‌های هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان و سایر گروه‌های مرتبط به نمایش گذاشتند.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین (تاصیکو) در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید و صادرات مس باهنر (فباهنر) به ظرفیت صنعت مس در آینده اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت مس از اولویت‌های صدرتامین در سال‌های آینده است و امروز انتظار داریم شرکت مس باهنر بتواند از فرصت‌های پیش رو در این صنعت بیشترین بهره را برده و در شناسایی و کسب بازار‌های جدید و تامین نیاز مشتریان بیش از پیش فعال باشد.

نادری ضمن بازدید از سایر غرفه‌های سیستم‌های تهویه، سرمایشی و گرمایشی از نزدیک به تبادل نظر و گفتگو با این تولید‌کنندگان پرداخت.

بازدید از غرفه شرکت‌های لورچ، ایران رادیاتور و ...، گفتگو با مدیران عامل این شرکت‌ها که از شرکت‌های معتبر این صنعت هستند نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

لازم به ذکر است شرکت مس شهید باهنر در هفته‌های گذشته از محصولات جدید شامل: یاتاقان‌های لغزشی تا قطر خارجی ۲۴۰ میلی‌متر، چرخ حلزون‌های برنجی، باسبار‌های مورد استفاده در تابلو برق‌ها، مهره‌های دنده کبریتی جهت انتقال نیرو در ماشین‌آلات صنعتی، انواع سرشیلنگ‌های برنجی تا قطر ۲۰۰ میلی‌متر، لاینر‌های برنجی تا ضخامت ۱۰۰ میلی‌متر و عرض ۶۳۰ میلی‌متر، اتصالات برنجی ساخته شده از آلیاژ‌های C۶۱۶۱P-O FCD FCR _ADB که از جمله محصولات ریخته‌گری این مجموعه می‌باشد رونمایی کرده است.

این محصولات با هدف صرفه‌جویی ریالی، ارزش افزوده بالا به منظور تسریع در ساخت قطعات مورد نیاز دستگاه‌ها و جلوگیری از توقف تولید، تولید شده و به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.

شرکت صنایع مس شهید باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ترین محصولات نیمه‌تمام مسی و آلیاژی در مقاطع مختلف می‌باشد، این شرکت مشتمل بر ۶ کارخانه ذوب و ریخته‌گری، نورد، اکستروژن، لوله مسی، باسبار و سکه‌زنی می‌باشد.

منبع: سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده