تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۰۶
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۵۷۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان:

گواهینامه ۶ استاندارد فولاد هرمزگان با موفقیت تمدید شد

گواهینامه ۶ استاندارد فولاد هرمزگان با موفقیت تمدید شد
‌می‌متالز - فرآیند ممیزی برخی از استاندارد‌های مدیریتی در فولاد هرمزگان در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۳ مهرماه با موفقیت انجام و ۶ گواهینامه استاندارد این شرکت تمدید شد.

به گزارش می‌متالز، مرضیه حمیدی مدیر مهندسی صنایع فولاد هرمزگان با اعلام این خبر گفت: شرکت فولاد هرمزگان، با پیشینه‌ای راسخ در صنعت فولاد، نه تنها به تعهدات خود در قبال استاندارد‌های بین‌المللی پایبند بوده است، بلکه تلاش‌های مستمری نیز در جهت بهبود مستمر و فراتر از این الزامات داشته و تمدید سالانه گواهینامه استانداردها، نمادی از این اراده و تلاش است.

وی افزود: در عصر رقابت جهانی، حفظ استاندارد‌ها و بهبود مستمر کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط زیست، برای شرکت فولاد هرمزگان، موجبات دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را فراهم می‌آورد. تمدید گواهینامه‌ها در شرکت نشان‌دهنده تعهد به کیفیت است.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: گواهینامه استاندارد‌ها و خطوط راهنمای اخذ شده از سال ۱۳۹۴ تاکنون شامل سیستم‌های مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱)، مدیریت محیط‌زیست (ISO۱۴۰۰۱)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغل (ISO ۴۵۰۰۱)، مدیریت ادعای مشتریان (ISO۱۰۰۰۲)، مدیریت رضایت مشتری (ISO۱۰۰۰۴)، مدیریت انرژی (ISO ۵۰۰۰۱)، مدیریت کیفیت آزمایشگاه (ISO ۱۷۰۲۵) و مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان (ISO۱۰۰۱۵) است.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان با تمدید گواهینامه‌های استاندارد، تعهد خود را به کیفیت در تمام ابعاد سازمان نشان داده است. این شرکت با بهبود مستمر در فرآیند‌ها، تلاش می‌کند تا در آینده نیز استاندارد‌های جدیدتری را به ویژه در قالب بازطراحی فرآیند‌های کسب و کار پیاده‌سازی کند و همچنین به جستجو و به کارگیری راهکار‌های جدید برای رویارویی با چالش‌های آتی ادامه دهد.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده