تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۴۸۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از واحد احیا مستقیم مطرح کرد:

فتح قله‌های موفقیت تولید توسط کارکنان فولاد هرمزگان

فتح قله‌های موفقیت تولید توسط کارکنان فولاد هرمزگان
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با تلاش و همت کارکنان فولاد هرمزگان در واحد احیا مستقیم توانستیم با رکوردشکنی بی‌سابقه، قله‌های موفقیت تولید را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

به گزارش می‌متالز، عطاالله معروفخانی مدیرعامل به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان به منظور تکریم از واحد احیا مستقیم که در تولید ۶ ماهه رکوردشکنی کرد، از این واحد بازدید به عمل آوردند.

معروفخانی در این بازدید ضمن اشاره به شرایط سخت تولید در تابستان برای واحد‌های فولادسازی، بیان کرد: در سال جاری میزان قطعی برق بیشتر از سال‌های گذشته بود و ناچار به تعطیلی کامل واحد فولادسازی و انجام عملیات شات‌دان به صورت فرصت‌طلبانه شدیم.

وی افزود: عملکرد و تلاش جهادگونه کارکنان واحد‌های تولیدی در فولاد هرمزگان با وجود شرایط سخت آب و هوایی استان هرمزگان و گرمای طاقت‌فرسای تابستان باعث شد شاهد رکوردشکنی‌های پیاپی در واحد احیا مستقیم باشیم و بالاترین میزان تولید ۶ ماه آهن اسفنجی در تاریخ فولاد هرمزگان رقم خورد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه عنوان کرد: امیدوار هستیم در سال‌های آینده شاهد کاهش محدودیت‌های برق و گاز باشیم تا بتوانیم با تمام توان محصول تولید و رکوردشکنی کنیم؛ چرا که فولاد هرمزگان ثابت کرده است هر گاه محدودیت انرژی نداشته باشد، به آسانی رکورد‌های تولید را بسیار فراتر از ظرفیت اسمی ثبت و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

معروفخانی در پایان خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده به ویژه انجام عملیات شات‌دان در تابستان، امیدوار هستیم باز هم با کاهش محدودیت‌ها رکوردشکنی کنیم. اما از هم‌اکنون نگرانی‌ها در مورد قطعی گاز برای فصل سرما آغاز شده که انتظار داریم پیش از فرا رسیدن سرما، تدابیری در این خصوص از سوی دولتمردان اندیشیده شد.

در این بازدید سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیر واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان گزارشی را در خصوص عملکرد این واحد، اجرای پروژه‌های گوناگون و تدابیر اندیشیده شده برای رکوردشکنی به مدیرعامل ارائه کردند.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده